W ostatnich latach obserwuje się ogromną transformację w branży reklamowej. Coraz większego znaczenia nabierają między innymi różnego rodzaju akcesoria reklamowe wysokiej jakości, które są personalizowane i dedykowane dla konkretnego klienta. Nowością są chociażby beachflagi, o których wielu przedsiębiorców jeszcze nigdy nie słyszało. Sprawdzają się doskonale podczas imprez plenerowych, które odbywają się na świeżym powietrzu. Służą do oznaczenia miejsca takiego jak na przykład beach bar, dlatego najczęściej są kojarzone z krajobrazem nadmorskim. Można jednak wykorzystywać je również w przestrzeni miejskiej. To wytrzymałe, odporne na warunki atmosferyczne flagi, które umieszcza się na podłożu po to, aby oznaczyć lokalizację, przyciągnąć uwagę klientów, a przy okazji wryć się w jego świadomości ze swoim znakiem handlowym.
Jak wykorzystać beachflagi?
Banery w postaci beachflag doskonale zapadają w pamięć i przykuwają uwagę klientów. Związane jest to między innymi z ich większym rozmiarem. Trudno przeoczyć flagę, która może mieć nawet ponad 2 m wysokości. Taki baner widziany jest z dużej odległości. Jego konstrukcja gwarantuje, że będzie stabilny, prosty do rozłożenia i zamontowania, odporny na trudne warunki atmosferyczne. To ważne szczególnie wtedy, gdy za pomocą beachflagi reklamuje się punkty gastronomiczne, bary i puby. Nie trzeba ich będzie zdejmować wtedy, zacznie padać deszcz czy wiać silny wiatr. Poza tym łatwo transportować je w inne miejsca, dlatego też mogą być używane na przykład podczas imprez plenerowych. Często sięgają po nie właściciela food trucków, którzy zmieniają swoją lokalizację, biorą udział w zjazdach food traków, imprezach plenerowych. Beachflagi można ustawić na przykład przy leżakach, na których może być również nadrukowane logo sklepu, hasło reklamowe.
Identyfikacja wizualna
Beachflaga może być bardzo ważnym elementem identyfikacji wizualnej sklepu, pubu, lokalu gastronomicznego. To gadżet reklamowy, który z reguły jest wykorzystywany w plenerze. Marka, która musi przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić się spośród stoisk wielu innych marek, na przykład na targach, koncertach, dużych imprezach sportowych, powinna zainwestować właśnie w to. Istnieje możliwość personalizowania nadruków na beachflagach, dlatego są to projekty dedykowane dla konkretnych klientów i tworzone dosłownie na miarę. Spośród wielu różnych gadżetów reklamowych, z których korzysta się na co dzień, flagi dają możliwość budowania rozpoznawalności, przyciągania klientów, oznaczenia lokalizacji wśród wielu innych stanowisk.